Nannette de Boer

Nannette de Boer

Sinds mei 2013 werk ik met zeer veel plezier bij Langedijk Consult als kwaliteitsadviseur, trainer en coach.
Ik sta voor onze klanttevredenheid. Ik zorg ervoor dat onze contacten en processen effectief en efficiënt, maar vooral ook prettig voor iedereen verlopen. Zo, dat we samen met klanten het gewenste resultaat boeken.

Achtergrond en ervaring

Drs. Nannette de Boer

Kwaliteitsadviseur, Trainer, Coach

Mijn ervaring heb ik opgedaan tijdens mijn carrière bij een grote internetprovider, in de rol van manager van een administratie- en implementatieteam en kwaliteitsadviseur. Ik was verantwoordelijk voor het verbeteren van de kwaliteit van de dienstverlening. Op basis van analyses op klanttevredenheid- en medewerkertevredenheidsonderzoeken, opgenomen klantgesprekken en lopende processen en procedures, zorgde ik voor de implementatie van nieuwe (controle) methodieken, schreef ik beleidsstukken en voorstellen om de kwaliteit van de dienstverlening te verbeteren.

Met behulp van verschillende methodieken, waaronder Lean Six Sigma, werden lopende processen waar nodig vereenvoudigd, met als doel snellere en efficiëntere klant- en medewerkersprocessen en daarmee een (mogelijk grote) kostenreductie voor de organisatie. Om de verbeteringen en aanpassingen te borgen, adviseerde en ondersteunde ik managers en teamleiders van de klantenservice binnen onze eigen organisatie en bij externe partijen op het gebied van training en coaching van hun medewerkers.

Bij Langedijk Consult verzorg ik trainingen en coaching op het gebied van Timemanagement (praktisch gericht op effectief en efficiënt werken) en interne efficiëntie (processen in kaart brengen en optimaliseren) en het vergroten van de klanttevredenheid.

Daarnaast geef ik (wandel)workshops met Het SuccesManagementSpel aan coaches, trainers en leidinggevenden.
Met deze toolkit kom je snel tot de kern van een coachvraagstuk en kun je de coachee binnen korte tijd coachen naar succes. Ik zet deze toolkit dan ook graag in tijdens trainingen/workshops en in persoonlijke sessies.

Projectondersteuning behoort ook tot mijn functie. Ik coördineer diverse kleine en grote projecten die wij bij klanten verzorgen. De organisatie van trainingen, strategiesessies en de Nationale WandelCoachDag en het produceren van de nieuwsbrief zijn terugkerende interne projecten die ik beheer.
Voor grote lopende projecten, zoals in onderwijs en zorg en onze in company coachings- en teamcoachingstrajecten bij verschillende kennisintensieve organisaties, zorg ik voor het optimaliseren van de service aan de klant en bied ik ondersteuning bij het ontwikkelen van de programma’s, quick scans en rapportages.

Al met al een zeer veelzijdige baan, met een focus op het vergroten van de tevredenheid van onze klanten. Een baan met veel eigen verantwoordelijkheid, ontwikkelingsmogelijkheden en een heel fijne werksfeer.

Ik verzorg de planning voor Langedijk Consult.
Wil je afspraken maken met één van onze coaches, bel of mail mij.

Ik sta je graag te woord!