Zomernieuwsbrief Boost je timemanagement deel 3

Boost je timemanagement deel 3
Opruimen, ordenen en archiveren: praktische tips voor meer rust en overzicht
De zomer is begonnen!
Zo halverwege het jaar een mooi moment om even terug te kijken, dingen af te ronden en na te gaan of je zaken nog anders wil aanpakken.
In onze serie over timemanagement deze keer tips om effectiever om te gaan met opruimen, ordenen en archiveren.
Zo, dat je met meer rust en overzicht de tweede helft van het jaar in kunt.
We gebruiken hiervoor de 12 To Do kaartjes in het thema Spullen en documenten uit onze coach toolkit Het SuccesManagementSpel.
Lijkt het je leuk om dit thema eens voor jezelf te onderzoeken?
Start dan met onze Zelfscan Effectief omgaan met spullen en documenten.

Ook in deze nieuwsbrief het verhaal van enkele van onze klanten, werkzaam in verschillende functies en branches. Ze geven elk hun eigen kijk op hoe zij hun spullen en documenten zo ordenen dat ze effectiever kunnen werken.
Benieuwd? Lees verder en pak zo die tips mee die je zelf nog zou willen toevoegen.
Open of download de nieuwsbrief hier:
En verder…
- In onze vaste rubriek Klant in de Schijnwerpers vertelt een opdrachtgever over zijn positieve ervaring met onze (team)coaching.
Meer lezen…
Op onze website vind je al onze artikelen in het kader van de thema’s waarop wij coachen:
Voortaan de nieuwsbrief elk kwartaal ontvangen?


Wil je:
- Hulp bij het opstellen van je doelen en prioriteiten?
- Ondersteuning in de samenwerking en communicatie?
Neem contact met ons op, om de mogelijkheden te bespreken of direct een coachgesprek in te plannen.
Zie ook onze training Effectief & Assertief Communiceren
Ik hoop dat je onze nieuwsbrief met plezier leest en ik wens je een heerlijke, zonnige zomer!

Hartelijke groet,
Mede namens ons team,
Miranda